sunday=no sunny day

åh jag har tråkigt, det jag ser fram emot är en solig dag, när man bara kan vara ute, ha på sig vad som helst, eller att det är så varmt att man kan spriga naken om man vill haha :)

förlåt sabina, fattade inte att det var du, du skrev ju som anonym men klart jag inte blev sur haha :)
men mitt internet stänger av och på sig helatiden så därför mobilbloggar jag :)

jaja, jag tänkte att eftersom jag inte är den ända som saknar sommaren så langar jag lite sommar känsla till alla läsare, och ett plus för er, kika in på min blogg nästa helg, fredag blir nämligen en dag för shopping ;)










Kommentarer
Postat av: sabina

Det var inte alls jag som kommenterade anonymt :)

2010-04-26 @ 12:55:09
URL: http://sabinastankar.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0