Mina stora mm i livet

Nude färger på kläder, det ger en intressant look

kedjor i massor

armband på långt armen räcker till

nitar

döskallar som ger en skön pitch

färger ger ett äventyrligt intryck

mittbena, hett

glasögon

midje) shorts

blazers, chic look, love it!

bustiers, naket helt enkelt, sexigt är bra!

markerade ögon, välsminkade ögon är toppen, så snyggt, man kan beundra en persons ögon i en evighet, tro mig, har man en finne och lägger ner mer tid på ögonen så tar det ett jävl* bra tag innan kommentaren kommer

självsäkerhet i lagom mängd, våga visa dig, våga ta på dig tröjan som du egentligen vill ha varje dag men bara hängder i garderoben för den råkar vara lite för blommig för din vanliga stil, KLACKARNA I TAKET!

kroppsmedvetna personer, det är så underbart att se folk trivas med sin kropp, om inte så är det härligt att se personer som inte är helt nöjda komma på egna knep att tex dölja sina ''love handles'' , jag som har figur har många knep, personliga dock men vad gör det, vill ni läsa om tips för att känna sig bekväm i sin kropp?

och då menar jag inte att man ska springa iväg till närmaste plastik kirurg utan att lära sig att framhäva det man är nöjd med för att sedan inse att utan det ena hade det andra inte vart lika snygg, dumpa komplexen och jobba på självförtroendet ;)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0