Hemma!

nu är det första dagen i sverige igen, känns konstigt men sååå skönt, nu har vi börjat planera yttligare en kina resa till nästa år, fan va jag längtar dit!:D

jag har ett dilemma
antingen eller

hårförläning eller foundation, jag tror det blir foundation, jag kan göra hårförlängningen efter jag fyllt eller när vi får pengar, men jag vet inte, sabina färgade håret rött idag, sjukt snygg är hon, puss på det!


jag ska svara lite på emmas undran om vad ett macro-objektiv innebär

det är alltså ett objektiv till en systemkamera, som min, den gör att man kan ''zooma'' sig in på saker som tex insekter eller blommor för att få en bättre bild, det är ett helt annat ljus också, jag är verkligen nöjd, detta är en bild som en kines tog med min kamera, jag ska testa det mer imorgon tror jag:)



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0