Bye Bye Copycats!


Tolkning, jag hatar när det händer att personer tolkar en annan persons stil tex, jag menar det kan ju vara att till exempel maja har en bustier under en blazer och midje shorts, sen kommer gunnbritt med samma sak, så kanske hon tog på sig det bara för det var snyggt på brittan, ne de funkar inte, jag tycker att man ska piffa upp någon annans stil med att mixa den med sin personlighet och tadá, du har DIN look, inte brittans

ta ett par nitar från ett skärp och sätt på dom på shortsen, sätt på dig färgglada armband, släng på dig en snygg sjal, på med solbrillorna, och vips du ser 100 gånger bättre ut än brittan fast ni har exakt samma plagg, så mina kära läsare hanterar jag detta fallet

så istället för att vänta hela sommaren på att brittan ska sluta använda de där urläckra sandaletterna du köpte till sommaren flera veckor innan henne, piffa upp dom med några nitar, eller kanske måla på lite pedikyr, bara småsaker gör folk uppmärksamma ;)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0